20 September 2010

space

11 comments:

  1. Asså gaah, du är så vacker!

    ReplyDelete
  2. Sv; ja ? varför skulle jag inte va seriös med det ?! :o

    ReplyDelete
  3. this picture is gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Jag tycker du ska gå in på SD's hemsida med ett öppet sinne och läsa allt dom står för. Då kanske DU lär dig något. Dessutom har alla sin egna åsikt. Respektera det. Väx upp...

    ReplyDelete
  5. Wow, you're really, really gorgeous. I love the dress, too.

    ReplyDelete
  6. Sv; jag kanske tkr dom är bra, där jag bort äre hur många svarta som hellst! en i våran sklan blev nästan våldtagen av en!

    ReplyDelete
  7. fredag funkar väldigt bra! :) :* hör med jenpan också ;D

    ReplyDelete
  8. Jag är absolut INTE rasist. Jag tror inte heller på rasistiska åsikter. Jag har flera vänner som är invandrare och som röstade på SD. Däremot tror jag, och mina vänner, på en mer ansvarsfull invandringspolitik.
    Jag har mina åsikter, och du har dina. Vi tycker olika, respektera det, "människa".

    ReplyDelete
  9. Skulle du kunna visa oss tydligt hur du gjorde de stjärnorna? :)

    ReplyDelete