25 August 2010

want to be-alexa


Åhå, jag bara älskar de här väskorna! Planerar att så snart som möjligt övertala mammsen att jag ska få köpa de här (hon är inte så mycket för att köpa på nätet - brukar mest gå fel för oss haha), skulle döda för den blåa men det kommer hon nog inte gå med på, hon är mer för praktiskare grejer vilket kanske är bra, lär ju tröttna på den blåa (ELLER?!) men den är heeeeelt underbar.

Svårt val, står mellan de två översta! HJÄLP MIG! Vilken ska jag välja????

Hard choice, between the two top ones! HELP ME! Which one should I choose????

3 comments:

  1. Skulle lätt välja den blåa! :D

    ReplyDelete
  2. den blåa eller den tanfärgade, helt klart :)

    ReplyDelete
  3. jag gillar den första ! ritigt snygg och jag har svårt stt tänka mig att du skulle tröttna på den:D

    ReplyDelete